Szanowni Państwo,
Uchwałą Rady Rodziców ustalono, iż składka roczna na Radę Rodziców w roku szkolnym 2022/2023 wynosić będzie 30 złotych od dziecka.
Zmieniona została także forma wydatkowania, która prezentuje się następująco: - 50 % składek (tj. 15 złotych od dziecka) zostanie przekazana w miesiącu czerwcu do dyspozycji wychowawcy każdej klasy. Będą to fundusze przeznaczone na zakup nagród dla uczniów danej klasy. Pozostałe 50% (tj. 15 złotych od dziecka) wykorzystane zostanie na statutową działalność Rady Rodziców, w której skład wchodzą m.in. ślubowanie pierwszoklasistów, zakup słodyczy na Mikołajki, dofinansowania na prośbę nauczycieli itp.
Składkę będzie można wpłacać na konto Rady Rodziców lub do skarbników klas. Ze względu na obecnie panującą sytuację epidemiologiczną, zwracamy się z prośbą, aby w miarę Państwa możliwości, jako sposób płatności wybierać formę przelewu.
Poniżej znajdują się dokładne dane do przelewu:
Bank: PKO BP
Numer rachunku: 61 1020 1912 0000 9202 0125 6882
Tytuł: W tytule prosimy o zamieszenie imienia i nazwiska ucznia oraz klasy (np. Jan Kowalski, VIIB)
Uprzejmie prosimy także o uiszczanie wpłat do końca maja 2023 r. celem rozdysponowania kwot dla poszczególnych klas.
Pragniemy poinformować także, iż ze względu na lock down oraz sytuację wywołaną pandemią niestety, w tym roku zmuszeni zostaliśmy do rezygnacji z organizacji festynu rodzinnego, z którego to uzyskiwaliśmy znaczne wsparcie finansowe. Dlatego też prosimy o jak największą mobilizację, oczywiście w miarę Państwa możliwości.
Serdecznie pozdrawiamy i życzymy dużo zdrowia!
Rada Rodziców
Szanowni Dyrektorzy, Nauczyciele i Wychowawcy
Chcielibyśmy Państwa serdecznie zaprosić do udziału w trwającej od 1 września 2018r. już V edycji programu pn.„Dzwonek na obiad" w roku szkolnym 2018/19, w ramach którego rodzice uczniów z rodzin bardziej potrzebujących ubiegają się o dofinansowanie szkolnych obiadów. Program ten realizowany jest przez Fundację „Być Bardziej", która w ten sposób przyczynia się do zniwelowania problemu niedożywienia dzieci i młodzieży w Polsce. Program ten objęty został patronatem honorowym: Minister Edukacji Narodowej, Minister Rodziny Pracy i Polityki Społecznej, Ministra Zdrowia i wszystkich Kuratorów Oświaty w Polsce.
Fundacja „Być Bardziej" powstała pod koniec 2012r. Najważniejszym naszym celem jest walka z niedożywieniem wśród najmłodszych. W ostatnich czterech edycjach przy współpracy ponad 900 szkół udało nam się łącznie zebrać w akcji konkursowej „Grosz do grosza" 268 375,27 zł., co pozwoliło nam na sfinansowanie ponad 53 675 obiadów (przy średniej cenie obiadu: 5zł) dla naszych podopiecznych. Pragniemy dziś zaprosić Państwa do dalszego udziału w tworzeniu społecznego programu pn. „Dzwonek na obiad".
Chcemy, aby kolejne dzieci mogły otrzymywać dodatkowy ciepły posiłek. Do 30 września będziemy przyjmować wnioski aplikacyjne o finansowanie dożywiania. Uczniów z rodzin potrzebujących do naszego programu zgłosić mogą nauczyciele, pedagodzy lub rodzice poprzez wypełnienie internetowo i odesłanie na adres Fundacji wypełnionego wniosku wraz z załącznikami. Szczegóły ubiegania się o dofinansowanie posiłków dla uczniów wraz z wnioskiem aplikacyjnym można znaleźć w Vademecum stypendysty na www.dzwoneknaobiad.pl
Liczymy, że włączenie się Państwa Szkoły, dzięki Dyrekcji Szkoły znacząco przyczyni się do zrealizowania programu „Dzwonek na obiad" w Roku szkolnym 2018/2019 i obniżenia poziomu ubóstwa na terenie całego kraju. Już teraz cieszymy się, że los niedożywionych dzieci może odmienić się dzięki naszej współpracy.
LINK DO SKŁADANIA WNIOSKÓW: http://dzwoneknaobiad.pl/zgloszenie-dziecka-formularz/
KLIKNIJ W LINK: VADEMECUM STYPENDYSTY
HISTORIONAUCI - to program edukacji historycznej realizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej we współpracy z HISTORIA: POSZUKAJ, programem edukacyjnym Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów.
Lubimy słuchać historii – jest jeden warunek: muszą być dobrze opowiedziane. Program HISTORIONAUCI zachęca młodych ludzi do poznawania historii poprzez szczegół. Punktem wyjścia jest obiekt muzealny (obraz, grafika, zdjęcie, przedmiot), który pochodzi z dwudziestolecia międzywojennego – okresu kluczowego w rozwoju Polski. Zadaniem młodzieży jest opowiedzenie historii tego obiektu w interesujący dla nich (i dla innych) sposób. Następnie ich zadaniem będzie stworzenie własnej narracji o wybranym obiekcie. I tu zaczyna się fascynująca detektywistyczna przygoda: tropienie śladów, szukanie powiązań, zadawanie pytań i szukanie na nie odpowiedzi. Uczniowie mieli za zadanie zaprezentować wybrany przez siebie przedmiot i historię, która się z nim wiąże w swojej szkole, miejscowości, etc.
W projekcie wzięły udział trzy uczennice: Izabella Marsktein, Emilia Sanecka oraz Wiktoria Malinowska. W czasie 3-miesięcznego projektu, uczennice brały udział w prawie ośmiu webinariach, które dotyczyły pisania artykułu naukowego :)
TYTUŁ ARTYKUŁU:
Statkiem z Gdyni do Nowego Jorku w 8 dni, czyli krótka podróż do lepszego świata. Jakie tajemnice kryje w sobie niezwykła, a zarazem niezwykła pocztówka z Muzeum Emigracji w Gdyni. Rezultatem starań jest opublikowany artykuł na stronie historiaposzukaj.pl
„Shortcut - małe historie, wielkie sprawy"to projekt nowoczesnej edukacji filmowej oparty na europejskich filmach krótkometrażowych. Projekt realizują cztery organizacje przy wsparciu programu Unii Europejskiej, „Kreatywna Europa MEDIA".W ramach programu skorzystaliśmy z katalogu filmów krótkometrażowych na platformie vod dostępny dla wszystkich zarejestrowanych placówek i instytucji edukacyjnych. Filmy zostały dobrane według klucza tematycznego stworzonego z myślą o kompetencjach, których dzisiejsza młodzież może najbardziej potrzebować wobec wyzwań współczesnej Europy. Pracę z filmami wspiera pakiet nowoczesnych materiałów pomocniczych, zawierający komponenty edukacji o filmie i edukacji poprzez film. Udział w programie może ograniczyć się do korzystania z opublikowanych narzędzi, jednak wzieliśmy udziału w ścieżce tematycznej. Tematem przewodnim jest hasło "Moja wspólnota, moje miejsce", który łączy elementy społeczne z filmowymi. Zrealizowaliśmy szereg aktywizujących zadań aktywizujących młodzież oraz budujących świadomość młodego obywatela/młodej obywatelki.
Projekt został zrealizowany w oparciu o niżej opisane filmy krótkometrażowe. Zostały obejrzenia przez uczniów, którzy uczęszczali na wieczory filmowe z samorządem (organizowanie podczas nauki zdalnej) oraz klasy VI, VII i VIII podczas zajęć historii i wiedzy o społeczeństwie. Obejrzane oraz omówione filmy: ,,Chór", ,,Ojciec Adnana", ,,Dziewczyna z Instagrama", ,,Kowboj". Każda propozycja filmowa jest obudowana licznymi materiałami dydaktycznymi. Projekt zrealizował nauczyciel historii - Sergiusz Czaja.